Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Postanowiłem założyć teczke gameartową. Zamieszczam swoje prace. Modele powstawały w maxie, normal mapy i AO też były tam wypalane. Teksturowanie w photoshopie. Render w Marmoset.

 

 

Na razie wrzucam RPG które ostatnio robiłem. Jutro wrzucę reszte rzeczy które dłubałem.

Granatnik to 7493 trisów, pocisk ma 740.

Mapy PBR Albedo,Normal,Glossiness i Metalness 2k i 512 pocisk.

HP:

2qv81ns.jpg

 

29bzipw.jpg

 

34ypk7n.jpg

 

10f24q9.jpg

2j0beds.jpg

 

mmejhy.jpg

 

20korwp.jpg

 

1hchog.jpg

 

jt9dsk.jpg

Mam jedno pytanie do bardziej doświadczonych o workflow. Chodzi mi o to że jak mam gotowe modele HP i LP to sobie je rozstrzelam żeby wypalić normal mape. Rozsunięcie robie za pomogą animacji. Następnie robie cage i wypalam. Ale jak przyjdzie mi coś zmienić w modelu LP to po zmianie czegoś w edit poly szlag trafia moją animacje, no i cage trzeba robić od nowa. Jest jakiś sposób na wygodniejsze wypalanie?

Edytowane przez Lee5.56
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wrzucam to co miałem wcześniej zrobione.

Karabinek AUG A3 był teksturowany w DDO. Nie jestem z niego zbyt bardzo zadowolony.

 

116p8pe.jpg

2nibscn.jpg

ay23pd.jpg

2w6yltt.jpg

1z6bfj4.jpg

 

Granatnik LAW 72, też teksturowany w DDO:

 

2aiow78.jpg

1537dag.jpg

2m7znno.jpg

2myp65c.jpg

124u2ax.jpg

 

I jeszcze MP7:

 

35n94dg.jpg

11qigc6.jpg

5ulopi.jpg

23hsxt4.jpg

 

Narazie to tyle. Postaram się dodawać coś co jakiś czas. Może jakaś opinia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności