Lee5.56 Napisano 9 Listopad 2014 Napisano 9 Listopad 2014 (edytowane) Witam. Postanowiłem założyć teczke gameartową. Zamieszczam swoje prace. Modele powstawały w maxie, normal mapy i AO też były tam wypalane. Teksturowanie w photoshopie. Render w Marmoset. Na razie wrzucam RPG które ostatnio robiłem. Jutro wrzucę reszte rzeczy które dłubałem. Granatnik to 7493 trisów, pocisk ma 740. Mapy PBR Albedo,Normal,Glossiness i Metalness 2k i 512 pocisk. HP: Mam jedno pytanie do bardziej doświadczonych o workflow. Chodzi mi o to że jak mam gotowe modele HP i LP to sobie je rozstrzelam żeby wypalić normal mape. Rozsunięcie robie za pomogą animacji. Następnie robie cage i wypalam. Ale jak przyjdzie mi coś zmienić w modelu LP to po zmianie czegoś w edit poly szlag trafia moją animacje, no i cage trzeba robić od nowa. Jest jakiś sposób na wygodniejsze wypalanie? Edytowane 14 Listopad 2014 przez Lee5.56
Lee5.56 Napisano 13 Listopad 2014 Autor Napisano 13 Listopad 2014 Wrzucam to co miałem wcześniej zrobione. Karabinek AUG A3 był teksturowany w DDO. Nie jestem z niego zbyt bardzo zadowolony. Granatnik LAW 72, też teksturowany w DDO: I jeszcze MP7: Narazie to tyle. Postaram się dodawać coś co jakiś czas. Może jakaś opinia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się