Napisano 9 Listopad 201410 l Witam. Postanowiłem założyć teczke gameartową. Zamieszczam swoje prace. Modele powstawały w maxie, normal mapy i AO też były tam wypalane. Teksturowanie w photoshopie. Render w Marmoset. Na razie wrzucam RPG które ostatnio robiłem. Jutro wrzucę reszte rzeczy które dłubałem. Granatnik to 7493 trisów, pocisk ma 740. Mapy PBR Albedo,Normal,Glossiness i Metalness 2k i 512 pocisk. HP: Mam jedno pytanie do bardziej doświadczonych o workflow. Chodzi mi o to że jak mam gotowe modele HP i LP to sobie je rozstrzelam żeby wypalić normal mape. Rozsunięcie robie za pomogą animacji. Następnie robie cage i wypalam. Ale jak przyjdzie mi coś zmienić w modelu LP to po zmianie czegoś w edit poly szlag trafia moją animacje, no i cage trzeba robić od nowa. Jest jakiś sposób na wygodniejsze wypalanie? Edytowane 14 Listopad 201410 l przez Lee5.56
Napisano 13 Listopad 201410 l Autor Wrzucam to co miałem wcześniej zrobione. Karabinek AUG A3 był teksturowany w DDO. Nie jestem z niego zbyt bardzo zadowolony. Granatnik LAW 72, też teksturowany w DDO: I jeszcze MP7: Narazie to tyle. Postaram się dodawać coś co jakiś czas. Może jakaś opinia?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto