Victor_V Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Witam Chciałbym zrobić animacje na zasadzie układu słonecznego. Do ruchu planet wokoło słońca wykorzystałem do tego ruch po ścieżce (tutaj elipsa). Jednakże nie wiem jak zrobić by poszczególne planety poruszały się z odpowiednią prędkością. Załóżmy, że ziemia ma wykonać pełny ruch w przeciągu tych np. 365 klatek to jak mam tu zrobić by taki Merkury się poruszał szybciej (88 klatek)? Próbowałem coś grzebać we wartościach Path Option, ale nic to nie dało. Także potrzebuje pomocy z tym by wiedzieć gdzie co i jak ustawić :) Pozdrawiam.
zio_mal Napisano 13 Listopad 2014 Napisano 13 Listopad 2014 1: nadajesz parametr planecie path constraint (menu animation/constraints/path constraint) i klikasz circle po którym ma się poruszać planeta, przesuwasz klucz, który pojawił się na ostatniej klatce timeline, do klatki 88 2: upewniasz się że opcja "loop" jest włączona (panel motion/position/path constraint) 2: w track view zaznaczasz "percent" w path constraint po lewej stronie i ustawiasz out of range np na relative
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się