Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Mam problem, z którym borykam się odkąd dowiedziałem się jak przechodzić do edit mode i jak zaznaczać. Jest on bardzo irytujący i spowalnia moją prace. Mam model z wgłębieniem, chcę by zaznaczając z zewnątrz pod uwagę nie były brane pod obiekty nie widoczne dla kamery.

 

http://prntscr.com/5al5j8

Zazmaczam go z takiej perspektywy jak na screenie niżej.

http://prntscr.com/5al5oa

Tak wygląda zaznaczenie bez Ignore Backfacing,

http://prntscr.com/5al5s8

tak z tą funkcją, jak widać nie jest to rozwiązanie, gdyż normalne wewnętrznych poly mają normalne odwrócone w tę samą stronę co normalne obiektów zewnętrznych.

http://prntscr.com/5al5wo

A tak chciałbym żeby wyglądało.

http://prntscr.com/5al5y5

 

Z tego co się dowiedziałem Maya ma tę funkcję, a Max od co najmniej 2005 nie...Wszystkie skrypty, które znalazłem czy rozwiązania problemów mają co najmniej 5 lat i nie działają w 2015, lub źle ich używam.

 

Jeśli ktoś ma jakiś działający plugin dodający camera based selection, lub skrypt, który rozwiązywałby problem, proszę niech da znać.

 

Pozdrawiam.

  • Wyświetleń 707
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności