Napisano 27 Listopad 201410 l Cześć, Mam problem, z którym borykam się odkąd dowiedziałem się jak przechodzić do edit mode i jak zaznaczać. Jest on bardzo irytujący i spowalnia moją prace. Mam model z wgłębieniem, chcę by zaznaczając z zewnątrz pod uwagę nie były brane pod obiekty nie widoczne dla kamery. http://prntscr.com/5al5j8 Zazmaczam go z takiej perspektywy jak na screenie niżej. http://prntscr.com/5al5oa Tak wygląda zaznaczenie bez Ignore Backfacing, http://prntscr.com/5al5s8 tak z tą funkcją, jak widać nie jest to rozwiązanie, gdyż normalne wewnętrznych poly mają normalne odwrócone w tę samą stronę co normalne obiektów zewnętrznych. http://prntscr.com/5al5wo A tak chciałbym żeby wyglądało. http://prntscr.com/5al5y5 Z tego co się dowiedziałem Maya ma tę funkcję, a Max od co najmniej 2005 nie...Wszystkie skrypty, które znalazłem czy rozwiązania problemów mają co najmniej 5 lat i nie działają w 2015, lub źle ich używam. Jeśli ktoś ma jakiś działający plugin dodający camera based selection, lub skrypt, który rozwiązywałby problem, proszę niech da znać. Pozdrawiam.