pkr Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 Witam, rozważam pewien projekt na Oculus Rift do którego będę potrzebował fotorealistyczne modele 3D różnych przedmiotów z życia biznesmena (komórka, telefon, tablet, drukarka, laptop, aktówka, długopis, notes itd.). To tylko przykłady, modeli może być naprawdę dużo. Zastanawiam się jak zlecić takie zadanie, z jakim kosztem muszę się liczyć jako inwestor. Prawdopodobnie będę miał możliwość skorzystania ze skanera 3D do skanowania różnych obiektów. Z tego co wiem, takie urządzenie generuje gotowe obiekty, ale bez tekstur. Jestem kompletnym laikiem w temacie 3D, bardzo proszę o uświadomienie. Moje pytania brzmią: 1. Ile czasu w godzinach może zająć teksturowanie takiego jednego modelu np. biurko i aktówka (oczekiwana wysoka jakość tekstur)? Czy są jakieś techniki teksturowania ze zdjęć, coś co pozwoli zbliżyć się do fotorealizmu? Cokolwiek co pozwoli automatyzować prace? 2. Jaki jest średni koszt godziny pracy profesjonalnego grafika na etacie, który zajmowałby się teksturowaniem takich modeli? (zakładając, że jestem w stanie dostarczyć dowolne oprogramowanie) 20-30 zł netto/h? Dziękuję za pomoc. Każda informacja, chociażby orientacyjna, jest dla mnie cenna. Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się