Skocz do zawartości

Jedna bitmapa do tekstur


wiktor12348

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mój pierwszy post, mój pierwszy temat, proszę ewentualnie przenieść, lub dać odnośniki do tutków którę mi pomogą.

Jeśli chodzi o grafikę to jestem antytalentem a 3D to już kompletnie czarna magia.

 

Muszę wyexportować model (obj) i teksturę do niego(bitmapa). Bym mógł go użyć w mojej grze (openGl). Znalazłem sobie fajny model (od razu dodam że jest to pojazd), ściągnąłem, odpaliłem w 3ds Max 2012. Wygląda ok. Chciałem wyrenderować tekturę do bitmapy. Użyłem tego tutka: https://www.youtube.com/watch?v=Uc_nW-W1LOA - zresztą wszystkie inne tak samo wyglądają. No i jest problem. Zawsze gdy mają skomplikowane modele to tutaj:

AY1xuOJ.png

 

Jest tylko jedna pozycja. W sumie to nie jestem pewien czy na pewno to od tego zależy. Ale jak już wszystko ustawie, i kliknę na "rendering" to renderuje mi każdy element osobno. Czyli tekstura felg jest jako jedna bitmapa, maska to kolejny plik itp. Tak nie mogę działać. Musze mieć jedną bitmapę. Grupowałem też różne części modelu jako jeden ale to nie pomogło.

 

Mam nadzieje że wystarczy gdzieś zaznaczyć jakąś opcje i będzie śmigać.

 

Prosiłbym o pomoc. Nawet nie wiem jak się nazywa takie renderowanie, pewnie gdybym wiedział, odpowiedź znalazłbym w sieci.

 

Dziękuje i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności