Gość wiktor wektor Napisano 22 Grudzień 2014 Napisano 22 Grudzień 2014 Cześć, Mam problem z wypalaniem textur w 3DsMax. Wypalam Diffuse, Lighting i Normal mapę. Używam RTT i niestety po wypaleniu textur jest na nich pełno czerwonych i czarnych kropek jakby martwych pixeli. Próbowałam już: - ResetXForm - nie działa - GlobalSuperSampling - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy - Filter Maps - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy - push/skalowanie - nie działa, nadmieniam, że siatka LP nie jest dokładnie na siatce HP więc nie w tym rzecz Jeśli ktoś wie co jeszcze może być przyczyną to proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się