Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Mam problem z wypalaniem textur w 3DsMax. Wypalam Diffuse, Lighting i Normal mapę. Używam RTT i niestety po wypaleniu textur jest na nich pełno czerwonych i czarnych kropek jakby martwych pixeli. Próbowałam już:

- ResetXForm - nie działa

- GlobalSuperSampling - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy

- Filter Maps - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy

- push/skalowanie - nie działa, nadmieniam, że siatka LP nie jest dokładnie na siatce HP więc nie w tym rzecz

 

Jeśli ktoś wie co jeszcze może być przyczyną to proszę o pomoc.

  • Wyświetleń 947
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności