Jump to content
Sign in to follow this  
wiktor wektor

Render To Texture - czerwone i czarne kropki

Recommended Posts

Cześć,

Mam problem z wypalaniem textur w 3DsMax. Wypalam Diffuse, Lighting i Normal mapę. Używam RTT i niestety po wypaleniu textur jest na nich pełno czerwonych i czarnych kropek jakby martwych pixeli. Próbowałam już:

- ResetXForm - nie działa

- GlobalSuperSampling - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy

- Filter Maps - jedynie rozmazuje, połowiczne rozwiązanie sprawy

- push/skalowanie - nie działa, nadmieniam, że siatka LP nie jest dokładnie na siatce HP więc nie w tym rzecz

 

Jeśli ktoś wie co jeszcze może być przyczyną to proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy