Temporal Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 (edytowane) Mam maly problem z "Pick shortest path". W wersji 2.70a dalo sie zrobic tak, ze mam zaznaczony jakis vertex edge i uzywajac kombinacji klawiszy i klikajac na ostatni zadany vertex/edge powstawalo nam zazaczenie od poczatku do konca. Zainstalowalem ostatnio sobie wersje 2.72 przekopiowalem pliki preferencji itd. Wszystko pieknie tylko moj skrot do szybkich sciezek przestal dzialac. W preferencjach nie znalazlem przypisanej zadnej kombinacji klawiszowej, wiec postanowilem sobie stworzyc od nowa wzorujac sie na tym jak mialem zrobione to w wersji wczesniejszej. Dodalem nowego hotkeya, skopiowalem ta pythonowska komende (czy co to tam jest, nie znam sie na skryptowaniu) by bylo identycznie jak w poprzedniej wersji. Niestety w tej wersji blendera ten shortest patch nie dziala jak wczesniej i wywala komunikat ze musze najpierw zaznaczyc swoj pierwszy i ostatni vertex/edge a dopiero pozniej uzyc moje magicznego skrotu. Troche bezsens, bo wczesniej dalo sie zaznaczac sciezki w biegu, a teraz jest 2 razy gorzej. Ogolnie rozchodzi sie o taka kombinacje: mesh.shortest_path_select mouse shift ctrl select mouse (select, press) W 2.70a dziala to tak jak wynika z tej kombinacji, w 2.72 dziala tak jak klikanie tej funkcji z menusow i nie odejmuje nam jednego kroku EDIT: lol, niepotrzebnie zakladalem watek, bo po chwilce dalszego kombinowania rozgryzlem co i jak. Moze sie innym przyda. Nie wiem czy sie samo cos podmienilo czy cos skopiowalem nie do tego miejsca, ale powinno byc "mesh.shortest_path_pick" a nie "mesh.shortest_path_select" Edytowane 26 Grudzień 2014 przez Temporal
Nanoman Napisano 2 Styczeń 2015 Napisano 2 Styczeń 2015 (edytowane) Pewnie, że się przyda. Nie wiedzieć czemu tego operatora nie było u mnie w ogóle na liście "Input" i faktycznie przyspiesza nieco pracę ale jest jeden mały minusik - ten operator nie wyznaczy ścieżki od werteksa zaznaczonego np. poprzez "border select" bo wtedy jak sądzę nie ma on statusu "aktywny" tylko "zaznaczony", natomiast "mesh.shortest_path_select" jest w stanie wyznaczyć ją pomiędzy dwoma werteksami o statusie "zaznaczony" nie potrzebuje mieć aktywnego werteksa. Edytowane 2 Styczeń 2015 przez Nanoman
Temporal Napisano 3 Styczeń 2015 Autor Napisano 3 Styczeń 2015 Ja tego czegos i tak uzywam w trybie edge. Do tworzenie uv seamow niezastapione narzedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się