Skocz do zawartości

Real Time High Quality Rendering w Maya 6


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po calkiem udanym zakupie nowej karty GF FX5200 wersji 128 Bit z 128 MB DDR RAM na pokladzie, pozatym ze zyskalem znaczne przyspieszenie w viewporcie wzgledem GF2 MX 64 SDR RAM, co prawda jeszcze nie udalo mi sie uaktywnic shaderow CgFX, ale wkoncu sie uaktywnila opcja High Quality Rendering w viewporcie, sprzetowy Bump Mapping realizowany poprzez Pixel i Vertex Shader robi niezle wrazenie.

 

67680_0.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności