Skocz do zawartości

Export do FBX - problem z point cache


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc

Probuje wyeksportowac plik maxa z animacją do FBXa , gdyz potrzebuje go w unity - unity3d nie obsluguje animacji na vertexach wewnątrz obiektow (a ja mamy obiekt typu poly z taka animacją), i przeczytalem ze dzieki ustawieniu w maxie point cache przy eksporcie da sie to ominąc.

Tylko mam problem by wybrac w exporcie fbxa ten utworzony point cache... jest pusta lista i nic sie nei da wybrac..

 

co robie zle?

 

mam obiekt z animacja > daje modyfikator point cache > wybieram new i zapisuje point cache > daje record by nagrac

 

i po tych czynnosciach dalej nie ma do wyboru przy eksporcie zadnego point cachea w rozwijalnym menu. co robie zle?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności