koen Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Czesc Probuje wyeksportowac plik maxa z animacją do FBXa , gdyz potrzebuje go w unity - unity3d nie obsluguje animacji na vertexach wewnątrz obiektow (a ja mamy obiekt typu poly z taka animacją), i przeczytalem ze dzieki ustawieniu w maxie point cache przy eksporcie da sie to ominąc. Tylko mam problem by wybrac w exporcie fbxa ten utworzony point cache... jest pusta lista i nic sie nei da wybrac.. co robie zle? mam obiekt z animacja > daje modyfikator point cache > wybieram new i zapisuje point cache > daje record by nagrac i po tych czynnosciach dalej nie ma do wyboru przy eksporcie zadnego point cachea w rozwijalnym menu. co robie zle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się