Tabacashi Napisano 5 Luty 2015 Napisano 5 Luty 2015 Witam wszystkich :) Jestem początkującym. Mógłby mi ktoś doradzić jak sprawić, żeby poligony były widoczne z obu stron? Mam wielki problem po wprowadzeniu modelu do Unity. http://zapodaj.net/44e1c787da892.png.html Jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Michał
diabelt Napisano 5 Luty 2015 Napisano 5 Luty 2015 Masz poodwracane normale. W maxie włącz backface culling i zobacz co się dzieje.
Reanimator Napisano 5 Luty 2015 Napisano 5 Luty 2015 Rozwiazaniem moze byc modyfikator Normal i opcja Flip Normals
Tabacashi Napisano 5 Luty 2015 Autor Napisano 5 Luty 2015 @diabelt po wyłączeniu jest wszystko okej, ale nawet po zapisie do .3ds w Unity jest to samo @Reanimator Jeżeli byłbyś tak miły i opisał jakoś szybko jak to zrobić, bo kompletnie nie ogarniam tych modyfikatorów. Poszukam czegoś :) Opcja Flip Normals była domyślnie zaznaczona.
diabelt Napisano 6 Luty 2015 Napisano 6 Luty 2015 Masz włączyć nie wyłączyć. Czemu do 3ds, to antyczny format. Unity nie importuje FBX albo obj? Normale to nic skomplikowanego. Poligon ma powierzchnie tylko z jednej strony. Jeśli masz odwrócone normale to unity będzie ci wyświetlał właśnie takie dziury w obiekcie. Jak napisał Reanimator, normale odwrócisz modyfikatorem albo funkcją flip w editable poly. Włączasz backeface culling i patrzysz w maxie czy masz dziury w viewporcie. Problem może być też exportowaniu pliku, spróbuj FBX albo obj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się