Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

@diabelt

po wyłączeniu jest wszystko okej, ale nawet po zapisie do .3ds w Unity jest to samo

 

@Reanimator

Jeżeli byłbyś tak miły i opisał jakoś szybko jak to zrobić, bo kompletnie nie ogarniam tych modyfikatorów. Poszukam czegoś :)

 

Opcja Flip Normals była domyślnie zaznaczona.

Napisano

Masz włączyć nie wyłączyć. Czemu do 3ds, to antyczny format. Unity nie importuje FBX albo obj? Normale to nic skomplikowanego. Poligon ma powierzchnie tylko z jednej strony. Jeśli masz odwrócone normale to unity będzie ci wyświetlał właśnie takie dziury w obiekcie. Jak napisał Reanimator, normale odwrócisz modyfikatorem albo funkcją flip w editable poly. Włączasz backeface culling i patrzysz w maxie czy masz dziury w viewporcie. Problem może być też exportowaniu pliku, spróbuj FBX albo obj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności