Napisano 5 Luty 201510 l Witam wszystkich :) Jestem początkującym. Mógłby mi ktoś doradzić jak sprawić, żeby poligony były widoczne z obu stron? Mam wielki problem po wprowadzeniu modelu do Unity. http://zapodaj.net/44e1c787da892.png.html Jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Michał
Napisano 5 Luty 201510 l Masz poodwracane normale. W maxie włącz backface culling i zobacz co się dzieje.
Napisano 5 Luty 201510 l Autor @diabelt po wyłączeniu jest wszystko okej, ale nawet po zapisie do .3ds w Unity jest to samo @Reanimator Jeżeli byłbyś tak miły i opisał jakoś szybko jak to zrobić, bo kompletnie nie ogarniam tych modyfikatorów. Poszukam czegoś :) Opcja Flip Normals była domyślnie zaznaczona.
Napisano 6 Luty 201510 l Masz włączyć nie wyłączyć. Czemu do 3ds, to antyczny format. Unity nie importuje FBX albo obj? Normale to nic skomplikowanego. Poligon ma powierzchnie tylko z jednej strony. Jeśli masz odwrócone normale to unity będzie ci wyświetlał właśnie takie dziury w obiekcie. Jak napisał Reanimator, normale odwrócisz modyfikatorem albo funkcją flip w editable poly. Włączasz backeface culling i patrzysz w maxie czy masz dziury w viewporcie. Problem może być też exportowaniu pliku, spróbuj FBX albo obj.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto