DYKTATORR Napisano 7 Luty 2015 Napisano 7 Luty 2015 (edytowane) Witajcie Mam do Was dwie sprawy Jest sposób na modelowanie pod kątem? Już wyjaśniam W większości interiorów to bryły stawiane zgodnie z osiami - wówczas nie ma problemu z dobudowaniem czegos do ścian np: (na bazie nowego boxa). A załóżmy że trzeba zrobić coś na planie okręgu(rotunda/stadion/amfiteatr itp) i elementy będą pod kątami.. Wszystko co jest możliwe "na prosto" to zrobię a następnie cały element zrotuję - ale Co zrobić w przypadku gdy trzeba dobudować elementy pod tym samym kątem do zrotowanych już obiektów - każdy nowy box jest tworzony wzdłuż osi XYZ Wiem że można z tego wyjść poprzez cięcia ścianek, dublowanie albo autogrid itp.. ale pamiętam "za czasów" Sketchupa że miał on takie funkcjonalności całkiem dobrze rozbudowane. Jeśli Sketchup mógł to w Maxie tym bardziej- tylko nie potrafię znaleźć. Druga sprawa na bazie tego co wyżej Załóżmy że nie ma żadej rady na wcześniejsze pytanie. Jest może opcja Rotowania jak w Sketchupie - obrót z przyciągnięciem "zesnapowaniem" do wskazanego innego vertexa/krawędzi. W linku na przestrzeni 10sekund gościu pokaże o co chodzi. Jeśli są jakieś wtyczki/opcje/tryby specjalnej izolacji/ lub tutki gdzie jest odp to będę wdzieczny za podrzucenie. Z góry dzięki Edytowane 7 Luty 2015 przez DYKTATORR
Rekomendowane odpowiedzi