Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kombinowałem na wszystkie sposoby i nie mogę podpiąć bercontile'a do bumpa

O dziwo działa jako maska w miksie tylko że niebardzo o ten efekt mi chodzi (chociaż w ostetecznośći będzie musiał)

To co chciałbym osiągnąć to bump zgodny z teksturą multitexture wymieszaną przez bercontile

Z diffuse jest wszystko tak jak ma być więc problemem na pewno nie jest mapowanie (w displacemencie też jako tako działa )

 

jakieś pomysły ?

 

berconmaps 3.04

multitexture 2.01

vray 2.40.04

max 2014

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem rozwiązany. powodem okazała się zerowa warto soften fugi.. kto by się spodziewał że koniecznie musi ona być większa od zera :)

Kolejny problem pojawił się w momencie podpięcia bercontile do vrayDisplacement. Mapka podpięta do modyfikatora mimo że identyczna parametrami była przesunięta o połowę kafelka w osi Y. Rozwiązałem problem przesuwając wszystkie mapki z materiału o tę wartość.

Na koniec okazało się, że vrayDisplacement przy 2d mapping nie do końca poprawnie interpretuje bercontile'a i co jakiś dorzuca bonusową węższą deseczkę. Da się temu zaradzić zmieniając mapowanie modyfikatora na 3d

 

ehh przygody..

Napisano

przygód ciąg dalszy.

Jeśli pojawiają się problemy z bumpem typu - działa fuga, a reszta tilea jest płaska należy podpiąć całość do VRayColor2Bump.

pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności