Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hey szanowni ludzie.

Uczac sie 3dsmaxa pierwszy raz zrobilem animacje i chyba konkretnie dalem dupy bo niezrobilem move to orgin i reset Xform przed stworzeniem szkieletu, nalozeniu skin modifier i samej animacji .

Teraz kiedy robie move to orgin (skin modifier jest aktywny) to oczywiscie szkielet zostaje w miejscu a jak tylko probuje zaznaczyc szkielet to caly model wraca na swoje miejsce (animacja jest nalozona) i niby wszystko jest na 0,0,0 ale jak tylko zrobie export to szkielet jest oddalony i jest starszna miazga z animacji.

Jak robie reset Xform to caly model sie w ogole obraca.

Probowalem przeroznych rzeczy ale nic niedziala , i tak na koncu po exporcie do silnika jest jakis kloc.

Baaardzo prosze o pomoc, prosze niemowcie ze bede musial robic skining od nowa.

Z gory dziekuje , pozdrawiam

  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności