Julo Napisano 28 Marzec 2015 Napisano 28 Marzec 2015 Hey szanowni ludzie. Uczac sie 3dsmaxa pierwszy raz zrobilem animacje i chyba konkretnie dalem dupy bo niezrobilem move to orgin i reset Xform przed stworzeniem szkieletu, nalozeniu skin modifier i samej animacji . Teraz kiedy robie move to orgin (skin modifier jest aktywny) to oczywiscie szkielet zostaje w miejscu a jak tylko probuje zaznaczyc szkielet to caly model wraca na swoje miejsce (animacja jest nalozona) i niby wszystko jest na 0,0,0 ale jak tylko zrobie export to szkielet jest oddalony i jest starszna miazga z animacji. Jak robie reset Xform to caly model sie w ogole obraca. Probowalem przeroznych rzeczy ale nic niedziala , i tak na koncu po exporcie do silnika jest jakis kloc. Baaardzo prosze o pomoc, prosze niemowcie ze bede musial robic skining od nowa. Z gory dziekuje , pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się