Skocz do zawartości

Modelowanie chmura punktów


paulina93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Mam do wymodelowania kaplicę na podstawie chmury punktów pozyskanej w wyniku pomiaru tej kaplicy skanerem. Kaplica nie została pomierzona dokładnie i ma wiele dziur. Chciałam zachować duża dokładność modelu z rzeczywistym obiektem i zaczęłam modelować kopułę w Blenderze małymi poligonami, bylo to bardzo czasochłonne i w rezulatacie nie dało oczekiwanych efektów. Po wygladzeniu modelu nie wygląda on dobrze, widać wiele nierówności. Chcę wymodelować ją jeszcze raz i szukam jakiegoś szybkiego sposobu tym razem w 3ds Maxie bo lepiej się czuje w tym programie, nie musi być to bardzo dokładnie, ważne żeby to dobrze wygladało. Kopuła nie jest okragla, w rzucie ma wydłużony kształt. Proszę o pomoc i załączam widok zmeshowanej chmury punktów oraz mojego modelu który do tej pory zrobiłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hello, model który zrobiłaś jest bardzo gęsty no i przy okazji krzywy. Na Twoim miejscu próbowałbym retopologii, czy to w maxie, czy w blenderze a jeśli to nie spełni Twoich oczekiwań - zrobiłbym od początku - ale z dużo rzadszą siatką( większa kontrola).

Później martwiłbym się o szczegóły - zależnie od poziomu oczekiwanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności