Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Po 10 latach przerwy postanowiłem sobie wrócić do grafiki 3d i zobaczyć jak to teraz wygląda.

 

Robię model beretty, w założeniu do gry - limit 2,5k poly na broń, magazynek i nabój. Model jeszcze nie skończony, robienie tekstur trwa, ale w międzyczasie potrzebowałem modelu high poly do zrobienia tychże. Póki co więc wrzucam model o topologii pożałowania godnej, bo mający około 1,5 mln wielokątów, ale do tego do czego był mi potrzebny sprawdził się. Z błędu przy muszce zdaję sobie sprawę i spać mi to nie daje, ale za późno było na naprawę jak to zobaczyłem. Na model low poly tego i tak nie będzie widać.

Jeśli jest ktoś, kto podejmie się mnie nauczyć jak w blenderze zrobić ładnie wyglądające materiały, chętnie przyjmę każdą pomoc, bo na metodę prób i błędów przy takiej strasznej topologii mój komputer jest zbyt wolny ;)

 

Pozdrawiam, a do końca tygodnia mam nadzieję wrzucić skończony model lp.

 

18104951286_2b74df6035_z.jpgrENDER4,5 by zygmunt frojd, on Flickr

Edytowane przez Jedrush
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wziąłem się do roboty i skończyłem model low poly.

Wyszło 2.530 trójkątów.

Przy okazji, może ktoś mi podpowie jak się dodaje miniaturke załącznika przy swoim temacie?

 

17981723728_f9fee57d6a_z.jpg[/url]

17982048940_644878fa29_z.jpgl

17983392759_f4d12fda05_z.jpg

17547019944_8d5d061c01_z.jpg

Napisano

Ładnie wyszła. Choć nabój za mały jak na moje oko, wygląda jak od KBKS-a :)

By dodać załącznik edytuj pierwszy post wątku.

Napisano

Dzięki za podpowiedź z miniaturką!;)

 

Ponieważ to WIP, zamieszczam kolejne etapy

 

W tym momencie pracuję nad ramionami, razem mają mniej poly niż sam pistolet.

18297174548_92ab158114_z.jpg

 

Do dopracowania koszulka, wewnętrzna strona przedramienia i coś muszę wykombinować z rękawiczkami, bo są strasznie jednolite.

W międzyczasie robię shotguna i animacje ramion z bronią, które wrzucę jak już wszystko skończę.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Mały update. Testuje sobie Quixel suite, i mam wrażenie, że z tym narzędziem to już w ogóle ciężar efektu końcowego został całkowicie przeniesiony z talentu na znajomość oprogramowania :)

Oczywiście screen przeładowany filtrami, ale nie mogłem się powstrzymać:D

Model ma 2,7 k ścianek i o ile dobrze pamiętam niecałe 5k trójkątów.

 

19045671823_cff4e3519b_z.jpgscreen04 by zygmunt frojd, on Flickr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności