MarcinColor Napisano 28 Maj 2015 Share Napisano 28 Maj 2015 Witam. Zrobiłem model w 3dCoat i próbuje go przenieść do Maxa 2015. Niestety cały czas powstają dziwne artefakty w miejscach gdzie są simy od UV w Normal Mapach. Diffuse i inne mapy na tym samym modelu są ok. Na początku myślałem że to wina Coat'a ale po kontakcie z ich supportem i przetestowaniu tych samych normali w Blenderze wina spada na Maxa. I 3d Coat i Blender dobrze interpretuje te mapy i efekt jest taki jak powinien być a w Maxie nie. Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim i wie jak to naprawić? Poniżej link ze renderami. https://www.dropbox.com/sh/8237rmbjj1sft7m/AACtcKwikyA1CxACcojWT0Rka?dl=0 PS Flipowanie kolorów w NM nic nie zamienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się