Skocz do zawartości

Normal Map


MarcinColor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zrobiłem model w 3dCoat i próbuje go przenieść do Maxa 2015. Niestety cały czas powstają dziwne artefakty w miejscach gdzie są simy od UV w Normal Mapach. Diffuse i inne mapy na tym samym modelu są ok. Na początku myślałem że to wina Coat'a ale po kontakcie z ich supportem i przetestowaniu tych samych normali w Blenderze wina spada na Maxa. I 3d Coat i Blender dobrze interpretuje te mapy i efekt jest taki jak powinien być a w Maxie nie. Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim i wie jak to naprawić? Poniżej link ze renderami.

 

https://www.dropbox.com/sh/8237rmbjj1sft7m/AACtcKwikyA1CxACcojWT0Rka?dl=0

 

PS Flipowanie kolorów w NM nic nie zamienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności