Skocz do zawartości

Renderowanie w pass'ach


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zafascynowany mozliwościami, programów do kompozycji (combustion , digital fusion) , mam pytanie jak renderować w maya , depth map, velocity map, alpha map, specular, itd. itp. , jakich formatach najlepiej te warstwy renderować i jakim rendererem, bardzo będę wdzięczny za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsza sprawa to wlaczenie Global Passes w Render Globals, pojawi sie tabela do aktywacji poszczegolnych passow. Jesli dany jest wylaczony wpisujemy wartosc 1 lub 0 dla ponownego wylaczenia. Teraz normlanie renderujemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności