Skocz do zawartości

Maya Helix spline / Loop regularizer


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

znacie jakiś szybki sposób na zrobienie takiego helixa w majce?

 

Oraz drugie pytanie: Jak radzicie sobie z robieniem dziur w nierównych siatkach, albo idealnych kółkek wyciąganych z grupy werteksów (loop regularizer dla maksa)? Znalazłem jakieś skrypty, ale i tak to trochę dużo zachodu.

 

Zbrush ma teraz Split Point do robienia idealnych okręgów, znajde coś takiego dla Mayi?

 

frogmasterwip13.jpg

 

pozdrawiam

Lemonice

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności