Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam mój pierwszy post tutaj ;)

Dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D i utknełem...

 

Korzystam z:

-3ds max 2015

-mental ray

-i5 2500k

-20GB ramu

 

Do nauki wykorzystałem tutorial "Introductions to 3ds Max 2014" ze strony digital-tutors

 

W projekcie występuje symulowanie kurzy za pomocą SuperSpray przy użyciu standard particles Facing i nałożonej na to prostej textury wykorzystującej diffuse color oraz maskowanie w opacity. Wyłączyłem w object properties: visible reflection/refraction, receive shadows, cast shadows,apply atmospherics

 

Animacja renderuje się poprawnie do momentu startu emisji sprey'a w takiej klatce przy każdym podejściu następuje zawieszenie renderingu albo przy pierwszym Current task: Rendering... i do końca paska ładownia brakuje z 3 pixele lub w następnym etapie Computing Final Gether Points na różnym poziomie zaawansowania 23% - 81%

Procesor na początku wykazuje zużycie przez proces maxa na poziomie około 77-68% po jakimś czasie po prostu spada do 26% nie wyskakuje żaden komunikat czy error oraz program cały czas jest aktywny nie jest zawieszony nie występuje brak odpowiedzi mogę anulować render i kontynuować prace

 

Kiedy zmienię texturę która nie wykorzystuje opacity renderowanie działa poprawnie, ale też kiedy stworzyłem 2 projekt i umieściłem tylko i wyłącznie SuperSpray z texturą wykorzystującą opacity rendering odbył się poprawnie ;|

 

W scenie wykorzystuje 1 Targetlight i 1 Skylight

 

Nie mam pojęcia czy mam zła konfigurację czegoś w 3dsmaxie, mentalrey,czy po prostu mój PC jest zwyczajnie za słaby ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 965
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jesli zaczynasz przygode z grafika 3D, to szczerze odradzam 3ds max - chociazby z powodu takiego jak ten co opisujesz.

 

Jakbym zaczynal dopiero zabawe z 3D to wybralebym w kolejnosci:

1. Maya

2. Blender

3. Modo

.

.

.

68. 3ds max

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedz,ale chciałbym jednak skończyć obecny projekt czy ktoś mógłby pomóc choćby nakierować gdzie szukać rozwiązania co może powodować problem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.