Napisano 23 Sierpień 20159 l Witam, Poszukujemy pracownika działu obsługi klienta w GarageFarm.NET (on-line render farm). Godziny pracy są elastyczne, ale oczekujemy zaangażowania na poziomie minimum 20-30 godzin tygodniowo. Liczymy na długoterminową współpracę. Zespół składa się w większej części z Polaków, ale w komunikacji w firmie używamy języka angielskiego, więc poniższy opis zadań przedstawiam po angielsku. Job descriptions: · Setting up scenes to render · Operating and monitoring the farm · Providing first line of support for customers · Communicating with customers via IM, voice calls, and email · Working remotely · 6 hours shifts, flexible hours Requirements: · Fluent English · Very good knowledge of at least one 3D application and willingness to learn others (3D Studio Max, Maya, Lightwave, Cinema 3D, Blender and others) – in terms of setting up rendering · Computer with good internet connection and quiet workplace · Strong work ethic with ability to work remotely GarageFarm.NET jest jednym z największych serwisów świadczących usługi renederowania przez internet. Założony został w 2010 w Wielkiej Brytanii przez dwoje wspólników, od tego czasu rozrósł się do ok. 20 osobowego zespołu. Zawsze szukamy możliwości zatrudnienia najlepszych ludzi, którzy zaangażują się w realizację misji firmy – zapewnienia najbardziej przyjaznej dla klientów usługi renderowania. Zapraszam do przesyłania ofert i CV na adres [email protected] . Pozdrawiam Marek http://garagefarm.net/index.php/about?lang=en
Napisano 5 Wrzesień 20159 l Autor Dziękuję za przesłane oferty. Stanowisko zostało już obsadzone, tym samym powyższa rekrutacja jest już zamknięta. Pozdrawiam Marek