dzaggiel Napisano 7 Wrzesień 2015 Napisano 7 Wrzesień 2015 Witam mam problem otóż ustawiłem sobie siatkę w unwrapie oraz dodałem id pod konkretne kwadraty. Niestety po nałożeniu materiału w Unrealu jeden kwadrat ma źle zeskalowaną teksturę w porównaniu do pozostałych przez co widać że tekstura nie jest ciągła. Dziwne bo przecież każdy kwadrat mam ustawiony pod jedno id więc powinno być ok. Nie wiem czy mam ten kwadrat jakoś połączyć z pozostałymi jeśli tak to jak to zrobić ? Dołączam zdjęcie jak to wygląda w unrealu oraz jak wygląda unwrap w maxie. Dodam że tekstura jest tailowana więc wszystko ładnie się synchronizuje w innych częściach obiektu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się