Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem otóż ustawiłem sobie siatkę w unwrapie oraz dodałem id pod konkretne kwadraty. Niestety po nałożeniu materiału w Unrealu jeden kwadrat ma źle zeskalowaną teksturę w porównaniu do pozostałych przez co widać że tekstura nie jest ciągła. Dziwne bo przecież każdy kwadrat mam ustawiony pod jedno id więc powinno być ok. Nie wiem czy mam ten kwadrat jakoś połączyć z pozostałymi jeśli tak to jak to zrobić ? Dołączam zdjęcie jak to wygląda w unrealu oraz jak wygląda unwrap w maxie. Dodam że tekstura jest tailowana więc wszystko ładnie się synchronizuje w innych częściach obiektu.

 

svsPYkQ.png

WLCWpUI.png

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności