Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej wszystkim,

 

Potrzebuje małej pomocy. Chciałbym zmodyfikować trochę projekt zamieszczony na stronie: http://www.logicalside.com/MIDI_based_animation_3D. W projekcie wczytujemy plik MIDI, który następnie jest parsowany i przypisywane są odpowiednie klatki dla poszczególnych klawiszy. Wynikiem jest animacja naciskania odpowiednich klawiszy.

Moja idea jest taka, aby do tego projektu stworzyć dodatkowy skrypt, poprzez który palce dłoni automatycznie będą się zginać/naciskać w momencie gdy dany klawisz zostanie naciśnięty w animacji. Czyli cały skrypt działał by w oparciu o pierwotny i klatki byłyby automatycznie przypisane dla poszczególnych palców dłoni. Chyba, że ktoś ma inny pomysł, jak można by było się za to zabrać. Nie potrzebuję skomplikowanych rzeczy, chodzi o samą ideę naciskania palców (mogą to być nawet cuby). Rozumiem, że kombinacji jest mnóstwo, którym palcem naciśnięte mają być klawisze, ale nie musi to być bardzo realistyczne.

 

Pozdrawiam,

Maciek

  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.