Skocz do zawartości

Problem. UVW Map Real World Scale po zeskalowaniu modelu.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kiedy importuje obiekt do sceny i okazuje się, że nie jest w odpowiedniej skali, skaluję go, a następnie kiedy nakładam UVW Map i ustawiam na Real World Scale tekstury nakładają się nie w realnych wartościach tylko są pomniejszone/powiększone o wielokrotność wcześniejszego skalowania obiektu.

Wiem już, że jest coś takiego jak XForm co zapobiega temu ale czy jest możliwe zmienić to nieprawdziwe mapowanie kiedy obiekt jest już zeskalowany, a wcześniej nie założyło się XForma?

 

Męczy mnie to strasznie i przeszkadza w pracy. Wszelkie wskazówki poproszę.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności