karol wawrzyniak Napisano 25 Październik 2015 Napisano 25 Październik 2015 Hej, Próbuje zrobić perforowany materiał o widocznej grubość. tak jakby na perforowaną powierzchnie został nadany modyfikator "shell" https://www.dropbox.com/s/7w7645fki5im2jw/5.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/57ewpdr262uk1tw/5b.jpg?dl=0 niestety dodając mape displacement uzyskuje jedynie zakrzywienie materiału przy otworze a nie grubość (co pokazują obrazki). bardzo proszę o wskazówkę jak mógłbym uzyskać ten efekt.
bolitic Napisano 27 Październik 2015 Napisano 27 Październik 2015 Pierwszy obrazek to max co mozesz osiagnac (displace w strone wnetrza, chowajacy brak grubosci) Moze cos sie zmienilo w tych technologiach odkad przestalem w 3d grzebac, ale displace ZAWSZE dzialal na zasadzie wlasnie przemieszczania wzdluz normalki (displace - przemieszczac) vertexy (albo cale trojkaty - nie pamietam). Tak wiec na logike displace nigdy Ci nie "pogrubi materialu".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się