Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Próbuje zrobić perforowany materiał o widocznej grubość. tak jakby na perforowaną powierzchnie został nadany modyfikator "shell"

5b.jpg?dl=05.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/7w7645fki5im2jw/5.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/57ewpdr262uk1tw/5b.jpg?dl=0

niestety dodając mape displacement uzyskuje jedynie zakrzywienie materiału przy otworze a nie grubość (co pokazują obrazki).

 

bardzo proszę o wskazówkę jak mógłbym uzyskać ten efekt.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy obrazek to max co mozesz osiagnac (displace w strone wnetrza, chowajacy brak grubosci)

 

Moze cos sie zmienilo w tych technologiach odkad przestalem w 3d grzebac, ale displace ZAWSZE dzialal na zasadzie wlasnie przemieszczania wzdluz normalki (displace - przemieszczac) vertexy (albo cale trojkaty - nie pamietam). Tak wiec na logike displace nigdy Ci nie "pogrubi materialu".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności