Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jako, że ostatnio zupełnie przypadkiem miałem po latach znowu trochę styczności z Maksem, postanowiłem wymodelować coś prostego.

 

Wybór padł na cokolwiek z biurka i prawdę mówiąc wcale tak prosto nie było. Napis udało mi się w końcu wyciosać za pomocą shape merge - z drugiej strony już mi się niestety nie udało.

Miało być to ogólnie ćwiczenie z boxmodelingu i z tego jestem bardzo zadowolony - miałem okazję zaobserwować, co się dzieje z trójkątnymi poly po mesh - czy tam turbo - smooth.

 

Powierzchnia "robocza" kluczyka jest bez smooth'a - nie potrafiłem uzyskać zadowalającego efektu. W związku z tym są to dwa osobne obiekty.

Wiem, że wiele da się poprawić, ale ogólnie cieszę się, że udało mi się uzyskać kształt zbliżony do oryginału.

 

Liczę na jakąś konstruktywną krytykę :)

 

kluczyk_render.jpg

Edytowane przez wujek_kane
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności