Jump to content

Featured Replies

Posted

Jako, że ostatnio zupełnie przypadkiem miałem po latach znowu trochę styczności z Maksem, postanowiłem wymodelować coś prostego.

 

Wybór padł na cokolwiek z biurka i prawdę mówiąc wcale tak prosto nie było. Napis udało mi się w końcu wyciosać za pomocą shape merge - z drugiej strony już mi się niestety nie udało.

Miało być to ogólnie ćwiczenie z boxmodelingu i z tego jestem bardzo zadowolony - miałem okazję zaobserwować, co się dzieje z trójkątnymi poly po mesh - czy tam turbo - smooth.

 

Powierzchnia "robocza" kluczyka jest bez smooth'a - nie potrafiłem uzyskać zadowalającego efektu. W związku z tym są to dwa osobne obiekty.

Wiem, że wiele da się poprawić, ale ogólnie cieszę się, że udało mi się uzyskać kształt zbliżony do oryginału.

 

Liczę na jakąś konstruktywną krytykę :)

 

kluczyk_render.jpg

Edited by wujek_kane

  • Views 917
  • Created
  • Last Reply

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy