Skocz do zawartości

Obrócenie modelu wraz z kościami i skinem/riggiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Chciałbym obrócić podpięty model za pomocą "mirrora", czyli takiej jakby symetrii, lecz

po tym jak próbuje wyłączyć skin i always deform to model z kośćmi się obraca po zastosowaniu

toolsa mirror, lecz skin zostaje na miejscu, np. kość lewej dłoni jest dobrze ustawiona, a jest

podpięta prawa dłoń.

Zastanawiałem się nad użycie mirrora w bone toolsach..

Proszę o Waszą pomoc:)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności