dzekon Napisano 21 Grudzień 2015 Share Napisano 21 Grudzień 2015 Cześć. Chciałbym obrócić podpięty model za pomocą "mirrora", czyli takiej jakby symetrii, lecz po tym jak próbuje wyłączyć skin i always deform to model z kośćmi się obraca po zastosowaniu toolsa mirror, lecz skin zostaje na miejscu, np. kość lewej dłoni jest dobrze ustawiona, a jest podpięta prawa dłoń. Zastanawiałem się nad użycie mirrora w bone toolsach.. Proszę o Waszą pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się