Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wyglada jakby twoj input co bucket ulegal jakiejs zmianie. Wyglada jakby kazdy rdzen na procesorze liczyl trawe inaczej ciagnac innaczej material za kazdym razem... Nie znam Vraya... ale mysle ze zbudowanie materialu dla trawy ponoewnie moze ci pomoc... To wyglada tak jakby gdzies ktores wartosci sie dodawaly lub wykonywaly jakies dzialanie. Byc moze do pamieci sie nie miesci wszystko....albo pamiec jest przepelniona i ciagnie raz tak raz srak..albo gdzies jest ustawiona jakas wartosc za wysoko i sobie przeskakuje bo ktos nie zrobil exception piszac program.

 

Sprobuj zrobic tak... Usun wsyzstko ze sceny zapisz do osobnej sceny i zostaw tylko trawe...Zrestartuj soft i pusc render. Jezeli bedzie sie zle liczylo to znaczy ze to cos innego niz przepelniona pamiec.

 

Wtedy zacznij szukac problemu w materiale zmieniajac dzyndzle lub przestawiajac twoje inputy lub jakies wewnetrzne kolor korekcje, composite jezeli tam masz cos takiego.

 

Jezeli to nie pomoze. Zbuduj material od nowa w nowej scenie i co parametr ktory ustawiasz klikaj podgladowy render. W koncu znajdziesz wichajster ktory zostal zle napisany w materiale przez programiste... i bedziesz wiedzial czego unikac... Czasem jest tak ze napisza soft ale zapomna dodac by wyrzucalo uzytkownikowi blad i robi sie taka dziura przez ktora zaczynaja przefruwac pewne rzeczy i wysypywac twoj wynik a niekoniecznie konczac sie zwisem systemu lub crashem.

Edytowane przez norden

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności