Skocz do zawartości

Cinema 4d-Ręka


marcelow16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Przez ostatnie 2 dni zainteresowało mnie modelowanie np:twarzy, rąk, character'ów.

I wykonałem taką rękę. Próbowałem to poprawiać różnymi narzędziami, lecz się niezbyt udało.

Chciałbym aby ta dłoń była bardziej przyokrąglona.

Jakby co to ją zriggowałem.

 

Prosiłbym was o uwagi oraz porady jak mógłbym poprawić projekt.

 

[ATTACH=CONFIG]100756[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100757[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cześć.

Spójrz na swoją dłoń. Zobacz, skąd 'wyrasta' kciuk, gdzie jest jego podstawa/początek. Zauważ, że kciuk jest przeciwstawny pozostałym palcom, że jego podstawa zajmuje prawie 1/4, 1/5 wnętrza dłoni. tak go wymodeluj i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit:

Stworzyłem od nowa, chciałem uchwycić bardziej zaokrąglenia mięśni na środku dłoni ale się nie udało i trochę nie bardzo wiem jak to usunąć.[ATTACH=CONFIG]100759[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100760[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100761[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100762[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie kciuk cały czas wyrasta z boku dłoni. Pewnie tak masz w głowie i tak modelujesz. Ale spójrz kilka razy na swoją dłoń 'w spoczynku', rozluźnioną, bez napinania żadnych mięśni. Wtedy wszystkie palce są trochę zgięte a kciuk swoim końcem opiera się o opuszek palca wskazującego lub środkowego a 'wyrasta' w wnętrza dłoni. Poszukaj w necie obrazków z siatką dłoni. Niektóre są bardziej lub mniej oszukane. Znajdź najbardziej naturalne (bo chyba o to chodzi). Zacznij modelować od najprostszej siatki - przekrój palca to cztery punkty. Wyprowadź kciuk z wnętrza dłoni przy nadgarstku.

 

A tak naprawdę, to ciało ludzkie jest chyba najtrudniejszym tematem do modelowania. W innych tematach (typu alien) możesz 'oszukiwać' bo nie ma żadnego porównania/odniesienia. Człowiek jest jednak taki jaki jest. Tu niczego nie można zmienić, dodać lub pominąć. Oczywiście wszystko zależy od tego, co chcesz pokazać. Bo grafika 3D to jedno wielkie oszustwo. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności