Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Przedstawiam projekt w UE4, który robiłem przez ostatnie kilka miesiący (chociaż było kilka wieletygodniowych przerw) w czasie wolnym. Tak mi się to ciągnęło, że dałem sobie deadline do końca roku i jakoś się udało ;) Świątynia nie jest wierną repliką jakiegokolwiek prawdziwego obiektu, ale na pierwszy rzut oka widać, że jest mocno inspirowana rzymskim Panteonem. Wszystkie modele, tekstury, efekty wykonałem sam, za wyjątkiem następujących:

- ogień widoczny na pochodniach - pochodzi ze sceny ParticleEffects udostępnionej za darmo przez Epic'

- chleb - http://www.blendswap.com/blends/view/79956

- winogrona - http://www.blendswap.com/blends/view/75120

 

Wiem że jest wiele niedoskonałości widocznych aż zbyt dobrze, ale jako amator muszę powiedzieć, że jest zadowolony z końcowego rezultatu.

 

 

 

roman_temple_1_by_andrzejbg-d9lyr93.png

roman_temple_2_by_andrzejbg-d9lyozu.png

roman_temple_3_by_andrzejbg-d9lyp5o.png

roman_temple_4_by_andrzejbg-d9lypbm.png

roman_temple_5_by_andrzejbg-d9lypeo.png

roman_temple_6_by_andrzejbg-d9lypl1.png

roman_temple_7_by_andrzejbg-d9lyrme.png

roman_temple_8_by_andrzejbg-d9lyrxh.png

roman_temple_9_by_andrzejbg-d9lyq15.png

roman_temple_10_by_andrzejbg-d9lyq46.png

roman_temple_11_by_andrzejbg-d9lyqa8.png

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności