Kulki Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 problem jest nastepuacy.... mam obiekt w maxie (siatka) mapuje go UVW jako sphere...
Kulki Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 nastepnie przy pomocy plaga z utilitys przenosze do DeepPaint
Kulki Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 potem przy wlaczonym PROJECTION MODE maluje sobie po siatce i wszystko wyglada tak jak powinno...
Kulki Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 po wylaczeniu PROJECTION MODE aby wyeksportowac obiekt spowrotem do MAXa mapa ulega znieksztalceniu. wiem, ze jest to spowodowane koniecznascia zapisania informacji o projekcji w UVW, tym ktore wybralem w MAXie (sphere) i zawsze bedzie znieksztalcac. ALE CZY KTOS WIE JAK TO OMINAC? EWENTUALNIE CZY INNE PROGRAMY DO MALOWANIA 3D TEZ SPRAWIAJA TAKIE PROBLEMY? ps jasne, ze mozna malowac przy wylaczonym PROJECTION MODE ale nie zawsze jest to wygodne i nie zawsze mozliwe... a i jeszcze jedno! uzylem mapowania sphere bo dawalo najmniejsze znieksztalcenia z gory dzieki za wszelka pomoc! pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się