Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto model karabinka automatycznego AKS74N jaki przygotowałem w trakcie studiów na PŁ. Do przygotowania siatek użyłem 3DS Max 2012 natomiast do tekstur użyłem Photoshopa CC. Render z białym tłem i ostatnia plansza wyrenderowane w Mentalu, reszta z okna widokowego gdzie jako materiał użyłem xoliul shadera.

 

Wymagania narzucone odgórnie co do zadania były następujące:

Model high poly bez limitu wielokątów, Low poly bryły: 1,5 tys, 500 i 250. Mapy diffuse, specular i normal w rozdzielczości 1024x1024. Mapa normalnych wypiekana w maxie na scanline. (miałem problemy z mr, który z jakichś powodów nie chciał obsługiwać projection cage'a). Model oczywiście miał być zoptymalizowany z myślą o grach, więc nie przygotowywałem tekstury w wysokiej rozdzielczości.

 

HeYIH07.jpg

 

 

PdxS7RK.jpg

eG7z6Ew.jpg

oddOh5D.jpg

kbacrq3.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności