Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

 

Aktualnie mam dwa amatorskie modele kabiny EU07 (tekstury ze zdjęć, tylko diffuse) i zastanawiam się, jak najlepiej wyczarować na ich podstawie coś bardziej profesjonalnego pod Unity3D, czyli sensowny model około 10k, tekstury albedo, normal (+bump?), specular + roughnes, tak, aby to wyglądało jak należy.

 

Tak wygląda baaardzo stary model na 8k tris

http://pasteboard.co/1ajUYbGe.png

http://pasteboard.co/1ak0qSwI.png

 

Tu nowszy, 100K(!) tris

http://pasteboard.co/1am5lWOr.png

http://pasteboard.co/1am8keNX.png

 

A coś takiego mniej więcej chciałbym odwzorować, tylko mniej obdrapane :)

http://s12.flog.pl/media/foto/9139682_kabina-eu07--173.jpg

 

 

Jak byście się do czegoś takiego zabrali? Gdyby zlecić coś takiego komuś do wykonania, to ile mniej więcej musiałbym uszykować złociszy po jakiejś uczciwej stawce? Stare modele oraz sporo różnych zdjęć referencyjnych mogę dostarczyć.

 

Generalnie nasz projekt (symulator kolejowy, zarządzasz swoją stacją lub jeździsz pomiędzy stacjami użytkowników, wszystko multiplayer) powolutku zaczyna generować jakieś niewielkie środki i myślałem, aby część z nich przeznaczyć na grafikę, bo aktualna to taka trochę losowa zbieranina. Niemniej jeszcze nigdy nie zlecałem zrobienia porządnego modelu i nie chciałbym wdepnąć na jakąś minę i zmarnować to, co dotychczas wygenerowaliśmy.

 

Za wszelkie sugestie i podpowiedzi będę wdzięczny :)

  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności