Jump to content

Problem z 'Assign Vertex Colors' przy użyciu Radiosity w 3ds Max 2016


Recommended Posts

Posted

Witam,

 

Od lat używam radiosity do generowania oświetlenia dla modeli przeznaczonych do własnych, prostych gier (wykorzystuję vertex color i illumination). Kiedy zacząłem używać wersji 2016, zauważyłem że nie mogę narzucić wygenerowanego oświetlenia za pomocą opcji 'Assign Vertex Colors', obiekt robi się po prostu czarny. Nie działa również funkcja Light Painting.

 

Zobrazuję w mocno uproszczony sposób to co robię w wersji 2009 na przykładzie czajnika:

 

 

 

W wersji 2016 sprawa wygląda tak:

 

 

 

Nie wrzucałem grafik, bo zawaliłbym strasznie cały temat, są w linkach. Nie wiem czy dostatecznie wyjaśniłem istotę problemu, więc jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje, oczywiście dostarczę. Będę wdzięczny za każdą formę pomocy.

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy