Skocz do zawartości

Problem z 'Assign Vertex Colors' przy użyciu Radiosity w 3ds Max 2016


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Od lat używam radiosity do generowania oświetlenia dla modeli przeznaczonych do własnych, prostych gier (wykorzystuję vertex color i illumination). Kiedy zacząłem używać wersji 2016, zauważyłem że nie mogę narzucić wygenerowanego oświetlenia za pomocą opcji 'Assign Vertex Colors', obiekt robi się po prostu czarny. Nie działa również funkcja Light Painting.

 

Zobrazuję w mocno uproszczony sposób to co robię w wersji 2009 na przykładzie czajnika:

 

 

 

W wersji 2016 sprawa wygląda tak:

 

 

 

Nie wrzucałem grafik, bo zawaliłbym strasznie cały temat, są w linkach. Nie wiem czy dostatecznie wyjaśniłem istotę problemu, więc jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje, oczywiście dostarczę. Będę wdzięczny za każdą formę pomocy.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności