krajat0r Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 Prosze o pomoc... dopiero zaczynam sie bawic w 3ds max 6 i jest jeden problem... jakiego modyfikatora uzyc najlepiej do "wygladzania" modeli... probawalem w mesh smooth ale jakos nie wychodzi, z relaxem sie udaje ale on mocno znieksztalca... prosze o pomoc... najlepiej jak dobrze wykorzystac mesh smooth... pozdrawiam
ReflectVision Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 chamfera uzywaj w MS to bedzie wychodzilo , pozdro :P
Cazparus Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 musisz "wyczuć" w jaki sposób MS działa. Najlepiej zrobic kilka tutków np. samochodów.
krajat0r Napisano 23 Październik 2004 Autor Napisano 23 Październik 2004 dzięki... już zaczyna wychodzić
Kulki Napisano 7 Listopad 2004 Napisano 7 Listopad 2004 chamfera uzywaj w MS to bedzie wychodzilo , pozdro :P co Ci bedzie wychodzilo?
B1942 Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 ej musze odswiezyc troche ten topic mam pytanie uzywam MS na obiekcie ale zamiast powiekszac siatke tak jak to widzialem na tutkach z autami to daje tylko efekt brzydkiego wygiecia a nieoto mi chodzilo nawet jak zastsuje chamfer[czy jakos tak]na krawedzi tego co chce miec ostre to jak naloze MS obiekt poprostu tak sie znieksztalca ze niewiadomo co to jest
Marcin Y Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 nie wiem czy tu Ci to pomoże ale pilnuj porządku w jakim tworzysz a zwłaszcza spawasz wierzchołki - jeżeli ms nie kryje jak powinien: szpary, rozcięcia etc to może być wina wierzchołków nachodzących na siebie [widzisz jako jeden a są dwa] - musisz je zespawać wtedy razem [najlepiej Target Weld]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się