thrud Napisano 14 Lipiec 2016 Share Napisano 14 Lipiec 2016 (edytowane) Witam, Projekt zaczęty kilka lat temu, potem nieukończony przeleżał jakiś czas. Z braku wolnego czasu (dzieci, praca zawodowa) postanowiłem go dokończyć w tej formie. Wiele rzeczy można by jeszcze poprawić i ulepszyć ale brak mi na to czasu a może i umiejętności. Wszelkie komentarze mile widziane. Edytowane 25 Lipiec 2016 przez thrud poprawka tutyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit-lol Napisano 14 Lipiec 2016 Share Napisano 14 Lipiec 2016 Bardzo fajny model. Render wyszedł w mojej opinii trochę nudno - jest ciemno i szaro, a czołg zlewa się z tłem (rozumiem, że kamuflaż, pułapka, deszcz itd. ale jednak pojazd trochę ginie w scenie). Brakuje postprodukcji, która podkręciłaby kontrast oraz kolory i tym samym polepszyła odbiór. Woda w kałuży wygląda jakby była strasznie gęsta, w oczy rzuciła mi się też tekstura podłoża. Ponadto wydaje mi się, że trawa jest zbyt jednolita - przede wszystkim chodzi mi o materiał. Osobiście skróciłbym też kadr z prawej strony, żeby mocniej wyeksponować Hetzera. Pozdrawiam i gratuluję ukończenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thrud Napisano 14 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2016 Jeśli chodzi o trawę to zgadzam się w 100%. Niestety praktycznie trzeba by ją zrobić zupełnie od nowa, a na to nie mam na razie czasu. Jeśli chodzi o ogólny klimat to własnie zależało mi na takim szarym wypranym z kolorów widoku. Chciałem by hetzer wyglądał jak przyczajony w bezruchu drapieżnik czyhający na ofiarę. Na początku chciałem nawet zwiększyć liczbę gałęzi ko kamuflujących ale wtedy nie widać by było modelu na którym tez się trochę natrudziłem. Kałuża rzeczywiście mogła by być lepsza ale tutaj po prostu nie wiem jak zrobić ją lepszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit-lol Napisano 17 Lipiec 2016 Share Napisano 17 Lipiec 2016 Może następnym razem spróbuj zrobić zmarszczki na powierzchni kałuży mniej głębokie i z bardziej gładkimi krawędziami...? A jeśli chodzi o sam materiał wody - w poniższym linku jest chyba krótki akapit na ten temat: (Ctrl+F Microsurface (Roughness/Gloss)) http://bit.ly/1amFbIa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thrud Napisano 19 Lipiec 2016 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2016 Dzięki Pit-lol, w chwili wolnego czasu na pewno przejrzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi