Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Nie mogę poradzić sobie z występującymi w mojej prostej scenie pasami widocznymi na screenie:

9KKG0Aq.jpg

 

Korzystam z standardowych pratikli oraz kwadratowego emitera, który został zeskalowany do prostokąta. Pasy trochę się zmniejszyły przy @steps 256 w VDB Mesh ale taka wartość jest abstrakcyjna i eksperymentowałem z różnymi opcjami, które mogłyby być za to odpowiedzialne. Symulacja szła w minimum substeps 1 i max 200. Wygląda jakby emiter "dozował" partikle tak stopniowo a nie równomiernie. W widocznej scenie reolution mam na 50 i znajduje się tam 37k partikli ale przy 1mln również występują te pasy,które psują efekt jaki chcę osiągnąć. W scenie nie ma noisów i innych obiektów prócz emitera.

 

Może ktoś zna sposób na coś takiego?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W opcjach emittera znajdziesz dwa parametry H(horizontal) i V(vertical) random. Domyślnie emittery emitują particle dosyć liniowo, więc trzeba im pomóc się trochę rozproszyć :)

Napisano
  • Autor
W opcjach emittera znajdziesz dwa parametry H(horizontal) i V(vertical) random. Domyślnie emittery emitują particle dosyć liniowo, więc trzeba im pomóc się trochę rozproszyć :)

 

Dzięki za radę. U mnie ten parametr jest domyślnie na 0 więc popróbuję z tym i mam nadzieję, że rozwiąże to mój problem. Drugą kwestią jest sam mesh. Zrobiłem dzisiaj prosty setup sceny, w której jest splash z daemona i po zrobieniu mesha z VDB mesh nie jest on gładki mimo, że posiadam 1mln cząsteczek w scenie. Tutaj jest referencja: https://vimeo.com/155287461 , na której widać, że ich meshe są bardzo gładkie nawet kiedy zaczyna oddziaływać na nie jakaś siła. Dałem fitr erode x5 ora smooth x1 i dodatkowo @thinning 0.09 @relaxation 0.15 oraz @tension 0.065 . Nie mam niestety przy sobie teraz screena by pokazać ale mam nadzieję, że mimo jego braku usłyszę jakieś cenne wskazówki tak jak w przypadku fałdującego się mesha :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.