Precel Napisano 18 Sierpień 2016 Share Napisano 18 Sierpień 2016 Witam, to mój pierwszy post, więc się przedstawię, jestem Patryk, grafika zajmuję się od ok 3 lat. Właśnie jestem w trakcie tworzenia pracy inżynierskiej w której w skrócie tworzę machinę kroczącą w 3D. Machina jest już dawno wymodelowana, ma przypasowany szkielet, jest zriggowana, jedynie bym jeszcze teksturki poprawił. I oto przedstawienie problemu: Zaciałem się na animacji, jak w ogóle do tego podejsc, w internecie informacji o tym prawie w ogóle. Dotychczas tworzyłem pojedyncze animacje obiektów i nie było problemu, jednak teraz przyszło do stworzenia postaci do gry. Robot ma mieć kilka sekwencji, tj wstawanie, chód przodem, chód boczny etc. Pytanie brzmi jak to upchać na jednym szkielecie? Widziałem na tutkach, że da się to zrobić, tak jak tutaj: Jednak koleś już ma to zrobione, a na swojej stronie ma to wyjaśnione jednak suma 30 dolców za jedną poradę trochę się mija z celem. Jak to stworzyć? Niech się ktoś zlituje, próbuję to rozgryźć już bity miesiąc, a mój promotor ogarnia tylko Blendera x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się