Krisowski Napisano 14 Wrzesień 2016 Napisano 14 Wrzesień 2016 Mam w scenie w 3ds ustawione particle - zwykłe kulki z Pcloud. Nie musza być animowane, ale ich spawn, oraz zniknięcie musi być stopniowe. Widzę, że Vray RT na GPU nie radzi sobie z mapą particle age, a zanimowana wartość visibility particli, która działa na CPU stopniowo - na RT działa zerojedynkowo i nie ma efektu zanikania. Da się to jakośc obejść, czy tą scenę będę musiał wyrenderować na Vray Adv? EDIT: Stopniowa zmiana visibility działa też w RT, kiedy przelącze go na CPU, ale to nie jest pełne rozwiązanie problemu.
Krisowski Napisano 18 Październik 2016 Autor Napisano 18 Październik 2016 gdyby ktoś kiedyś szukał odpowiedzi, to rozwiązaniem jest zrobienie systemu particli pflow, ponieważ pcloud jest dość prymitywny i ma szereg ograniczeń - to jedno z nich. Nie da się w nim animować zbytnio sposobu pojawiania się particli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się