Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam w scenie w 3ds ustawione particle - zwykłe kulki z Pcloud. Nie musza być animowane, ale ich spawn, oraz zniknięcie musi być stopniowe.

 

Widzę, że Vray RT na GPU nie radzi sobie z mapą particle age, a zanimowana wartość visibility particli, która działa na CPU stopniowo - na RT działa zerojedynkowo i nie ma efektu zanikania.

 

Da się to jakośc obejść, czy tą scenę będę musiał wyrenderować na Vray Adv?

 

EDIT: Stopniowa zmiana visibility działa też w RT, kiedy przelącze go na CPU, ale to nie jest pełne rozwiązanie problemu.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

gdyby ktoś kiedyś szukał odpowiedzi, to rozwiązaniem jest zrobienie systemu particli pflow, ponieważ pcloud jest dość prymitywny i ma szereg ograniczeń - to jedno z nich. Nie da się w nim animować zbytnio sposobu pojawiania się particli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności