Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

 

Od pewnego czasu, poświęcam się w wolnych chwilach po pracy modelowaniu na potrzeby gier. Nie ukrywam, że jest to moje marzenie by kiedyś móc pracować przy jakiś produkcjach. Zakładam tu temat, by usłyszeć waszą krytykę, wasze zdanie na temat moich prac oraz tego co mogę poprawić w tych oraz przyszłych pracach. By kiedyś spełnić swoje marzenie :)

 

W tym temacie, będę dodawać tylko po jednym renderze ze względu by był on czytelny. By mniej skrolować. Dodatkowo dodam do każdego link do Artstation oraz krótki opis, by było wiadomo co i jak.

 

Soft który staram się ogarnąć:

 

- 3ds max

- Zbrush

- Substance Painter 2

- Marmoset

- xNormal

 

Główny link do ArtStation:

https://www.artstation.com/artist/marekkonieczny

 

Link do mojego prywatnego portfolio:

http://www.marekkonieczny.pl/

 

Zapraszam do śledzenia mojego progressu oraz komentowania.

 

 

1. Pierwszy model, od którego zacząłem.

Więcej renderów na: https://www.artstation.com/artwork/lZgzo

marek-konieczny-1.jpg?1471549390

 

2. Revolver: Model tworzony wraz z tutorialem na Digitaltutors które każdemu serdecznie polecam. Użyłem również Zbrusha dla detalu, oraz Substance Paintera do tekstury która szczerze mówiąc mogła by być lepsza, nie jestem zadowolony.

 

marek-konieczny-1-00000.jpg?1472321302

 

3. Kosz na śmieci- model robiłem sam, jest tak prosty że głupio by było korzystać z jakiś tutoriali. Ale widziałem również na Digitaltutors w jakimś dla początkujących z maxem. Tak jak poprzednio, max, zbrush, painter.

 

marek-konieczny-screenshot002.jpg?1473609120

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

4. Ręka, ćwiczyć workflow oraz samo poznawanie programu tu akurat sam Zbrush modelowanie oraz tekstura.

Artstation: https://www.artstation.com/artwork/xv62Y

 

marek-konieczny-final-0000000.jpg?1473702247

 

5. Granat z tutorialu Tima Bergholz bardzo dużo się uczę od tego artysty.

Artstation: https://www.artstation.com/artwork/LgQlv

marek-konieczny-01.jpg?1473981866

 

6. Maczeta również wraz z tutorialem Tima, co prawda pracuję dość długo juz z maxem w domu jak i pracy. Lecz modelowanie na potrzeby gier jest bardzo dokładne, i wszystko musi być zrobione z wielką dokładnością, podoba mi się to ! Chyba największy problem sprawia mi tworzenie low poly modelu oraz Normal mapy

Artstation: https://www.artstation.com/artwork/mmNYE

 

marek-konieczny-01.jpg?1474399162




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności