marekkonieczny Napisano 20 Wrzesień 2016 Napisano 20 Wrzesień 2016 Witam serdecznie Od pewnego czasu, poświęcam się w wolnych chwilach po pracy modelowaniu na potrzeby gier. Nie ukrywam, że jest to moje marzenie by kiedyś móc pracować przy jakiś produkcjach. Zakładam tu temat, by usłyszeć waszą krytykę, wasze zdanie na temat moich prac oraz tego co mogę poprawić w tych oraz przyszłych pracach. By kiedyś spełnić swoje marzenie :) W tym temacie, będę dodawać tylko po jednym renderze ze względu by był on czytelny. By mniej skrolować. Dodatkowo dodam do każdego link do Artstation oraz krótki opis, by było wiadomo co i jak. Soft który staram się ogarnąć: - 3ds max - Zbrush - Substance Painter 2 - Marmoset - xNormal Główny link do ArtStation: https://www.artstation.com/artist/marekkonieczny Link do mojego prywatnego portfolio: http://www.marekkonieczny.pl/ Zapraszam do śledzenia mojego progressu oraz komentowania. 1. Pierwszy model, od którego zacząłem. Więcej renderów na: https://www.artstation.com/artwork/lZgzo 2. Revolver: Model tworzony wraz z tutorialem na Digitaltutors które każdemu serdecznie polecam. Użyłem również Zbrusha dla detalu, oraz Substance Paintera do tekstury która szczerze mówiąc mogła by być lepsza, nie jestem zadowolony. 3. Kosz na śmieci- model robiłem sam, jest tak prosty że głupio by było korzystać z jakiś tutoriali. Ale widziałem również na Digitaltutors w jakimś dla początkujących z maxem. Tak jak poprzednio, max, zbrush, painter.
marekkonieczny Napisano 20 Wrzesień 2016 Autor Napisano 20 Wrzesień 2016 4. Ręka, ćwiczyć workflow oraz samo poznawanie programu tu akurat sam Zbrush modelowanie oraz tekstura. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/xv62Y 5. Granat z tutorialu Tima Bergholz bardzo dużo się uczę od tego artysty. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/LgQlv 6. Maczeta również wraz z tutorialem Tima, co prawda pracuję dość długo juz z maxem w domu jak i pracy. Lecz modelowanie na potrzeby gier jest bardzo dokładne, i wszystko musi być zrobione z wielką dokładnością, podoba mi się to ! Chyba największy problem sprawia mi tworzenie low poly modelu oraz Normal mapy Artstation: https://www.artstation.com/artwork/mmNYE
Rekomendowane odpowiedzi