Oncki Napisano 22 Wrzesień 2016 Napisano 22 Wrzesień 2016 Nie pisałem chyba jeszcze na tym forum ale trochę czytałem. Witam wszystkich, jestem Oskar. Studiując/pracując w innej branży bawiłem się trochę w wolnym czasie w modelowanie ale od niedawna będąc zmęczonym tym co robię myślę o tym bardzo poważnie. Pytanie moje myślę, że jest proste ale nie znalazłem nigdzie na nie jakoś odpowiedzi. Przy modelach do gry należy dwoić się i troić by każdy możliwy polygon zredukować. Tak więc też w FPSach model broni używanej przez gracza i model używany przez przeciwnika to inne modele bo nie modeluje się tej części broni, której gracz nie widzi. A jak to jest z polygonami ciał postaci, które są pod ubraniami? Używam maya+zbrush. Base mesh postaci i połowę ciuchów/equipmentu tworzę w mayi a potem ubieram golasa w zbrushu(zazwyczaj) robiąc detale. Ale pod warstwą ubrania dalej są niewidoczne, niepotrzebne polygony ciała. Czy w takiej sytuacji powinienem usunąć polygony ciała pod koszulką i połączyć w miejscu styku ergo kołnierzyk i szyja? I zrobić to przed wypaleniem UVek? Nie widziałem w tutorialach by ktoś tak robił ale też nie wszystkie były do game devu. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi