Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry.

Chciałbym stworzyć własną roślinność, drzewa etc do UE4 jednak kompletnie nie potrafię znaleźć informacji dotyczących "rigowania" drzew pod działanie wiatru w UE4. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa. Jak robi to np program Speedtree? Czy muszę stworzyć jakiś system specjalnych kości aby moje drzewa czy krzaczki ruszały się po dodaniu wiatru? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje, które mogą być pomocne.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności