Jump to content

Rigowanie roślin pod działanie wiatru UE4


syskacg

Recommended Posts

Dzień dobry.

Chciałbym stworzyć własną roślinność, drzewa etc do UE4 jednak kompletnie nie potrafię znaleźć informacji dotyczących "rigowania" drzew pod działanie wiatru w UE4. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa. Jak robi to np program Speedtree? Czy muszę stworzyć jakiś system specjalnych kości aby moje drzewa czy krzaczki ruszały się po dodaniu wiatru? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje, które mogą być pomocne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy