Skocz do zawartości

[Unity - zadania] Tekstura / obiekt / animacja / przycisk


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Potrzebuje pomocy / informację gdzie znajdę poradniki jak wykonać poniższe zadania:

 

Jest to kontynuacja zadań z 3ds max ( http://max3d.pl/forum/threads/103028-Zadania-Teren-g%C3%B3rzysty-schody-drzewa )

1. Utwórz materiał z teksturą przedstawiający trawę i przypisz go do powierzchni przedstawiającej teren.

 

2. Utwórz obiekt trójwymiarowy, który pod własnym ciężarem spada ze schodów ( użyj komponentów Rigidbody dla obiektu i Mesh Collider dla terenu).

 

3. Utwórz materiał fizyczny, który spowoduje że obiekt będzie odbijał się od powierzchni (bonciness) i przypisz go do obiektu.

 

4. Dodaj do drzewa utworzonego w 3ds max prostą animacje polegającej na obrocie tak aby drzewo przechyliło się.

 

5. Dodaj element interfejsu użytkownika (Button), który będzie uruchamiał animacje drzewa. Dodaj do maszyny stanów komponentu Animator nowy stan (spoczynek) oraz warunkowe przejście między stanami zależne od parametru typu Boolean.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności